Реклама в Google

Предлагаме създаване и поддръжка на правилно насочени рекламни текстови и визуални съобщения в най-големия и популярен сайт в Интернет пространството Google / Гугъл и неговите партньорски сайтове.

Видове услуги, свързани с рекламата в Google:

  1. Създаване на рекламна кампания;
  2. Анализ на ключовите думи, които трябва да се използват в рекламата;
  3. Създаване на правилно насочени текстови реклами в мрежата за търсене на Гугъл;
  4. Създаване на текстови и визуални реклами за дисплейната мрежа с партньорски сайтове на Гугъл;
  5. Достигане до минали посетители с ремаркетинг;
  6. Проследяване на цели и преглед за ефективност;
  7. Мониторинг за състоянието на рекламата в Гугъл;
  8. Консултации;
  9. Доклад за извършената работа и постигнатите резултати;

 

Ако имате интерес от реклама в Google, моля попълнете формата за контакти или се обадете на телефон: +359 898 677 450.

Запитване за реклама в Google:


За рекламата в Google:
Рекламата в най-големия и популярен сайт в Интернет и мрежата от неговите партньорски сайтове е един изключително ефективен начин да популяризирате вашата дейност и достигнете до повече потребители и потенциални клиенти.

Функционалните възможности на рекламата в Google са значителни, като те дават възможност за насочване към точните потребители, интересуващи се от дадена услуга, продукт и всичко друго с което се превръща в максимално изгодна за хората, които търсят реклама.

Реклама в Google

Рекламата в Google е 4 основни вида:

  1. Реклама в мрежата за търсене: показват се над или под резултатите от търсенето с Google, когато хората търсят предлагани продукти и услуги. Показването на рекламата е безплатно, като се заплаща, когато се кликне на рекламата.
  2. Дисплейна реклама: рекламите в дисплейната мрежа на Google Ads се показват в над два милиона партньорски уебсайта и в над 650 000 приложения за да достигнат навсякъде до потенциалните клиенти и потребители.
  3. Видеореклама: видеорекламите придобиват все по-голяма популярност и биха могли да се насочат за показване при потребители в YouTube, които реално се интересуват от даден вид продукт или услуга.
  4. Реклама на мобилни приложения: рекламите на мобилните приложения за Android и iOS имат за цел за достигане до потенциални потребители и хора, които ще инсталират рекламираното приложение.

 

Официална страница на Google Ads
Официална страница на Google Ads на български език