Рекламни услуги в Интернет
Предлагаме рекламни услуги с висока ефективност в Интернет.
Рекламните стратегии, които предлагаме се базират на нашия опит и виждане, че човек трябва да заплаща за т.н. „поискана реклама“, което означава, че човек плаща за реклама, която е стигнала до максимално вероятни клиенти на дадена услуга или продукт.
За целта използваме правилно насочване на рекламата в Интернет, с цел да бъде максимално съобразена с потребителите до които трябва да достигне – тяхното местоположение, възраст, пол, предпочитания, интереси и други фактори, чрез които рекламата достига само до потребители, които максимална вероятно се интересуват от рекламираната услуга или продукт.
Видове рекламни услуги в Интернет:
- Изготвяне на рекламна кампания в Google;
- Изготвяне на рекламна кампания във Facebook;
- Изготвяне на текстови рекламни послания и материали;
- Изготвяне на визуална рекламна информация – снимки, изображения, видеоклипове и анимации;
- Постоянен мониторинг за състоянието на рекламната кампания;
- Консултации;
- Периодични доклади за извършената работа и постигнатите резултати;
Ако имате интерес от реклама в Интернет, моля попълнете формата за контакти или се обадете на телефон: +359 898 677 450.
Запитване за реклама в Интернет:
За рекламата в Интернет:
Рекламата в Интернет, или още известна, като онлайн маркетинг, онлайн реклама или уеб реклама е форма на маркетинг и реклама, която използва Интернет за да предава рекламни съобщения до потребителите в мрежата.
Всяка изминала година, нейното значение в един непрекъснато дигитализиращ се и глобализиран свят, нараства със сериозни темпове, като в някои от най-развитите икономически държави, надминава по пазарен дял кабелните и ефирни телевизионни канали и оператори.
Водещи аналитични агенции, прогнозират продължаващо нарастване на средствата и значението на онлайн рекламата в живота на потребителите, като през следващите години ще нараства между 15% и 20% на година.
Рекламата в Интернет бива няколко вида:
- Email маркетинг: противоречива форма на рекламни послания, заради непрекъсната борба срещу SPAM съобщенията. Значението на рекламата чрез електронни писма не отслабва, главно заради поисканите такива, обикновено под формата на абонамент за електронен бюлетин;
- Маркетинг на търсачките (SEM): вид реклама, в който рекламните послания се появяват най-често над или под резултатите от органичното търсене. Търсещите машини предлагат спонсорирани (рекламни) резултати и органични резултати, базирани на потърсена ключова дума или фраза от потребители;SEM рекламата е шанс за сайтове с недостатъчна SEO оптимизация да се класират на първите места при търсене в търсачката;
- Маркетинг в социалните мрежи: форма на реклама, която има за цел да промотира дадена услуга или продукт сред потребителите в социалните мрежи;
- Дисплейна реклама: това са всички визуални рекламни съобщения, използващи снимки, банери, поп-ъп, изображения, лога, анимации, видео и други графични елементи:
- Мобилна реклама: това представляват рекламни текстови и визуални послания към потребителите с мобилни устройства, като тяхното значение нараства с огромни темпове, логично следствие на все по-големия процент предпочитани мобилни устройства.